טוב שההגה בידיים של אגד? בסקר שערך משרד התחבורה, זכתה חברת התחבורה הוותיקה לעמוד בצמרת רשימת מדדי השירות, יחד עם חברת גלים ודן צפון. השיפור מיוחס בעיקר לשירות מאיר פנים>>>
![]() |
(צילום: יח"צ) |
אגד, חברת התחבורה הציבורית הגדולה בארץ,
ניצבת בצמרת מדדי השרות בסקר שביצע משרד התחבורה, במסגרת בקרה על חברות התחבורה
הציבורית. בצמרת רמת השירות – חב' גלים, דן צפון מפעילת המטרונית בחיפה ואגד בכל
האשכולות. הסקר מתייחס ללמעלה מ-15 חברות מפעילות שרותי תחבורה ציבורית.
הדו"ח מתייחס לפעילות חברות התחבורה
הציבורית במחצית השנייה של שנת 2015 ופורסם בתחילת החודש. דוד יוסף, מנהל אגף
פיקוח, בקרה ורמת שרות ברשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין במבוא לנתוני הסקר:
"אחרי כשנתיים, בהן לא התקיימה פעילות בקרה משמעותית, המשרד החל לבצעה
באמצעות שתי חברות בקרה במקביל".
הבקרה התפעולית הקיפה כשלושים פרמטרים
ראשיים ובהם עמידה בלוחות הזמנים, תדירות, התנהגות הנהג, עמידה בלוחות הזמנים,
עצירה בתחנות, הטיפול בתלונות הציבור, בקרה על מערך הכשרת הנהגים, אבידות ומציאות
וכו'.
בעיקרון, השיפור מיוחס להשקעה הגדולה
בהסברה פנים ארגונית ורתימת הנהגים לשרות מאיר פנים, בקרה פנימית והטמעת
טכנולוגיות מתקדמות בניהול צי האוטובוסים.
תגובות
הוסף רשומת תגובה
'מי האיש החפץ חיים, אוהב ימים לראות טוב. נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה, סור מרע ועשה טוב, בקש שלום ורודפהו'. גולשים יקרים, תגובות הכוללות לשון הרע / פגיעה ועלבונות אישיות ימחקו. נא לשמור על כללי האתר.